Michel Vromen

Kordaat en vlot

Gerda vreeken

Onmiddellijk contact en binnen 1 dag alles geregeld

Robert

Helaas ging mijn auto defect na de verkoop. Gelukkig kon ik kosteloos onder de verkoop uit. Zal hier zeker opnieuw zaken doen, mocht de situatie zich voordoen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Bedankt voor de mooie review Robert!

Atje

Reageert niet op bellen, stuurt steeds mails dat ik niet reageer. Ze hebben mij 1 x s'avonds gebeld, en daarna nooit meer. Meerdere malen hun gebeld, maar zij nemen niet op of beloven u zo spoedig... Reageert niet op bellen, stuurt steeds mails dat ik niet reageer. Ze hebben mij 1 x s'avonds gebeld, en daarna nooit meer. Meerdere malen hun gebeld, maar zij nemen niet op of beloven u zo spoedig mogelijk terug te bellen. 1 week later nog niks gehoord.

Rik

Erg slecht bedrijf, service is ver te zoeken. Ze beloven je van alles maar ze komen niet na. Heb 3 keer meegemaakt dat ze mij terug zouden bellen en dat vervolgens niet deden. Ik heb ook meegemaakt... Erg slecht bedrijf, service is ver te zoeken. Ze beloven je van alles maar ze komen niet na. Heb 3 keer meegemaakt dat ze mij terug zouden bellen en dat vervolgens niet deden. Ik heb ook meegemaakt dat ik ze probeer te bellen tot 3 keer aan toe nemen ze niet op. Vervolgens bel ik met een ander nummer en nemen ze meteen op.
Diep en diep triest.

Anoek

Snel en prettig in contact!

Wilco parket

Ondanks een misverstand goed gekomen

J. van Ree

Er wordt niet eens een bod uitgebracht op mijn Kia Niro e uit 2021

dfaas

Erg goede ervaring gehad. Ik heb mijn auto te koop aangeboden. Door omstandigheden ging de verkoop niet door, Wijverkopenuwautowel heeft erg goed meegedacht in het proces waarvoor ik ze erg dankbaar... Erg goede ervaring gehad. Ik heb mijn auto te koop aangeboden. Door omstandigheden ging de verkoop niet door, Wijverkopenuwautowel heeft erg goed meegedacht in het proces waarvoor ik ze erg dankbaar ben. Vandaar dat ik graag deze partij aan wil bevelen.

saskia rauws

Zodra ik de auto beschrijving had verstuurd gelijk Dylan aan de lijn. En binnen een half uur! was de auto verkocht.
Klasse!